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Re : Battlefield Bad Company 2

C'était toi sa meuf?

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Re : Battlefield Bad Company 2

Je savais que ça se verrait à force d'etre tout le temps dans la meme squad voir derriere la meme fougere...

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Re : Battlefield Bad Company 2

On s'est rencontrés sur Second Life ca a été un coup de foudre <3

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Re : Battlefield Bad Company 2

Tout est parti de la scission pro-vanilla / pro-HC, l'idée du site "le véritable vanilla" est arrivée juste après.

Pute®

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Re : Battlefield Bad Company 2

Tu veux pas changer de disque? Je sais que t'es un peu attardé, mais si on compte bien en 73 pages t'as dut dire ca 146 fois.

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Re : Battlefield Bad Company 2

[swf]http://www.dailymotion.com/swf/x7a1gr[/swf]

J'aimerais tellement t'en faire une version personnalisée PATTON.

"Today a young man on acid realized that all matter is merely energy condensed to a slow vibration, that we are all one consciousness experiencing itself subjectively, there is no such thing as death, life is only a dream, and we are the imagination of ourselves. Heres Tom with the Weather."

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Re : Battlefield Bad Company 2

T'as qu'a lui faire la même avec un accent black:
"Ton patt'on te casse les couilles ? Dis-lui ta gueule".

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Re : Battlefield Bad Company 2

Joe la mouk ... on peut l'appeler pour Patton ?

« Je suis né d'un con, je mourrai comme un con » El Comandante Rebleauchón

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Re : Battlefield Bad Company 2

Un homme de goût irait en stunt quad des mers.

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Re : Battlefield Bad Company 2

HA !
Je fanfaronne !

Il est important de comprendre qu'il y a plusieurs niveaux de compréhension.

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Re : Battlefield Bad Company 2

Minuit et demi: personne sur Mumble.

Je commence à prendre peur.

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Re : Battlefield Bad Company 2

Ca fait deux jours que je ne vois que Topy de connecté.
On s'est bien entretué d'ailleurs lundi soir, un coup je pétais son tank, un coup il me défonçait la gueule au canon.

Pour ceux qui ne lisent pas les sites de jeu, y'a ça qui était sensé sortir hier soir dans steam et aujourd'hui pour tout le monde (mais je viens de checker, rien encore dans steam):

MP – New Server browser
MP – Added 15 second spawn timer for Conquest/Rush gamemodes at the start of round to prevent high end machines getting the upper hand before other machines load in.
MP – Crash fixes relating to ALT+TAB at different times throughout the game
MP – Hang fix when trying to connect to a full server multiple times
MP – Deletion of soldiers now possible through the account pages in game
MP – Removed screen flash during loading
MP – Added support for colour blind players
MP – Fixed crashes relating to faulty server banners
MP – Servers closing during connection no longer cause the client to hang
MP – Auto team swap reflects correctly in the scoreboard
MP – Fixed scoreboards when switching teams before spawning
MP – Rush scoreboards fixed
MP – Veteran ranks no longer display as “12”
MP – Isla Innocentes MCOM building fixed where knifing the fence would destroy the building
MP – Logout/Login button correctly reflects the player status
MP – Added minimum number of players needed to start a round (you can still start playing and take objectives but you won't get any score until 4 or more players join the server)
MP – Isla Inocentes welcome message on the loading screen now fits the text box area
MP – Reduced the brightness in Russian vehicles
MP – Medic gadgets now display correctly if the defib is not unlocked
MP – Server filter options are remembered
MP – Punkbuster filter now works as intended
MP – Scroll bar no longer overlays the Join Server button in the friends list panel
MP – CANCEL server refresh is implemented
MP – Zooming in on a friendly using the SAIGA no longer causes the crosshair to disappear
MP – The chat no longer displays the incorrect player name when appearing
MP – FoV switches to the default value of 55 when entering vehicles to prevent graphical glitches caused by wider FoV settings. The custom FoV returns when exiting vehicles.
MP – FoV no longer causes the UAV station to rotate
MP – Fix to correctly display the unlock progression at the end of round
MP – Chat functionality will no longer freeze after writing a partial message at the end of round
MP – One account can no longer connect to the same server multiple times
MP – Squad Death Match is correctly named during loading
MP – Server browser no longer gets a bad FPS when filtering Conquest
MP – Server info banners correctly clear between displays
MP – Setting display settings which the system hardware can not handle no longer makes the game unusable
MP – Correct camera collision for vehicles' heavy machine gun
MP – Game no longer crashes if the player sends a message in the loading screen
MP – Trying to join a full server no longer causes the game to hang on Please Wait message
MP – Most server filter options are remembered it doesn't remember the setting in dropdowns
MP – Kit/gadget loadout saved between sessions
MP – Window on static guns is now transparent on DirectX 9 systems

Pas mal de bugs débiles corrigés et un nouveau server browser wouhou !
Il parait aussi qu'il y a un ré-équilibrage des armes non détaillé volontairement par dice (m60, carl et gol?)

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Re : Battlefield Bad Company 2

Aenema "est occupé en ce moment", Bnz boude, Bad drague, Gaetan n'est toujours pas rentré chez lui, Faat, Giz et compagnie ne donnent plus de nouvelles, rain se caresse probablement le bout d'aérogel.

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Re : Battlefield Bad Company 2

Napalm a écrit:

Pour ceux qui ne lisent pas les sites de jeu, y'a ça qui était sensé sortir hier soir dans steam et aujourd'hui pour tout le monde (mais je viens de checker, rien encore dans steam):

Sortie globale demain (normalement).

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Re : Battlefield Bad Company 2

PATTON a écrit:

Hier soir j'ai eu droit à un mini patch sur steam. C'est donc probablement déjà fait.

BFBC2 blog a écrit:

Our current plan is to do final tests on the update and servers tonight and all being well we will look to release R7 client and R10 servers on Wednesday morning European time.

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Re : Battlefield Bad Company 2

D'ailleurs je m'en ferai bien un ce soir, quelqu'un?

C'est parce que vous êtes une majorité à avoir tort que vous avez raison.

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Re : Battlefield Bad Company 2

Bon j'ai joué hier et si je suis sûr d'avoir croisé Topy je pense aussi avoir croisé Patton qui baserapait avec sa M60;

Bref je voulais monter mon assaut pour débloquer le M416 et peut être le m16 et donc faire ma soirée au lance patate mais surprise j'ai la sensation d'un nerf violent de mon outil de travail. Vous confirmerez ou non mais j'ai eu la désagréable impression qu'il n'y a quasiment plus de splash damage et qu'il faut viser les pieds pour avoir un gars (et fini les multi kills)

Par contre j'ai encore bien mangé de la M60 et du carlos.

1 468

Re : Battlefield Bad Company 2

Ouais, on est tombé sur un serveur hyperkevin. J'ai débloqué le M416, spa mal.

Pute®

1 469

Re : Battlefield Bad Company 2

Topy a écrit:

Ouais, on est tombé sur un serveur hyperkevin. J'ai débloqué le M416, spa mal.

ouais le m416 je le garde mais juste pour du close combat, a distance je préfère l'an94

1 470

Re : Battlefield Bad Company 2

MP – Added support for colour blind players

Ah bah ils ont enfin pensés aux handicapés, Hohun va pouvoir s'y mettre.

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Re : Battlefield Bad Company 2

nofrag a écrit:

Les changements d'équilibrage :

    As requested by the community, here is the exhaustive all inclusive changelist of all balance updates made in the R10 Server update and R7 patch for PC.

    Increased the base range of all Automatic and Semiautomatic weapons for more consistent close range combat.
    Slightly increased the damage of Semiautomatic rifles over long range for more consistent damage output.
    Increased the zoomed burst accuracy of LMGs and decreased LMG accuracy when moving to reduce LMG run and gun.
    Decreased the base damage of the M60 and XM8 LMGs to bring them in line with the other LMG damage values.
    Decreased the damage of the PKM over long range to balance it with other LMGs.
    Increased the base damage of the Type88 LMG to balance it with other LMGs.
    Slightly reduced the base damage of the M16 and G3 to balance the increased range.
    Slightly increased the damage of the AEK971, F2000, AN94, and AUG over long range to balance them with other Assault Rifles.
    Reduced the lethal blast range of the 40mm grenade and M2CG to highlight their role as a secondary weapon against infantry.
    Slightly Reduced the max range of the 40mm shotgun to balance it with other shotguns.
    Slightly increased the base damage of shotgun rounds and reduced their range to clarify ideal shotgun combat distance.
    Reduced the base damage of the PP2000 to balance the increased range.
    Increased the damage of the 9A91 over long range to balance its lower magazine size.
    Increased the damage and range of the M9, M93 pistols to make them more desirable as a secondary weapon.
    Increased the range of the MP443 pistol to make it more desirable as a secondary weapon.
    Increased the damage of the MP412 over long range to balance its low rate of fire.
    Slightly reduced the rate of fire of the M1911 pistol to balance it with other pistols.
    Increased the repair and overheat speeds of the Power Tool. Now overheats sooner but repairs the same amount before overheating.
    Increased the maximum number of Motion Sensors that can be carried from 2 to 3 and increased the speed which new sensors are acquired from ammo boxes.
    Significantly increased the speed of the Tracer Dart projectile to make it more effective against airborne targets.
    Increased the reload time of the Mortar Strike and reduced the damage it does to heavily armored vehicles.
    Decreased the range of Bolt Action Sniper and Pump Shotgun Slug rounds when using Magnum Ammo for better Kit Balance, especially in Hardcore.
    Slightly increased the Health of soldiers in Hardcore for better Kit Balance.
    Increased the benefit from the Medkit Heal+ specialization to make it more desirable as a Specialization.
    Decreased the benefit from Vehicle Reload Speed to balance it against other Vehicle Specializations.
    Slightly decreased the benefit from accuracy specializations to balance the changes to range and accuracy tweaks.
    Fixed a bug where the BMD3 would take extra damage to the front armor.
    Reduced the explosive damage from Attack Helicopter cannons.
    Increased the damage of AA guns against all targets. The AA gun should be much more effective against infantry on Port Valdez.

    These changes will eventually make their way to the 360 and PS3 as we work with our partners Microsoft and Sony to continue to support BFBC2 on all platforms.

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Re : Battlefield Bad Company 2

Très bon, le nouvel équilibrage.

En prime, avec le bonus de dégâts de base et les bonus de puissance des shotguns, l'AN94 couplé au shotgun 40mm est devenu l'Arme Ultime. Si. Rien que ça.

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Re : Battlefield Bad Company 2

Bon par contre il y a encore pas mal de nouveaux bug a la clé...

Et si quelqu'un pouvait me trouver le patch a DL autrement qu'avec l'updater si ça existe ça serait vraiment sympa.

Oui parce que je DL leur truc a genre 5ko/minutes et j'ai des micro coupure tout le temps. J'en suis a ma 5ème tentative d'update qui foire et évidement il faut tout re télécharger a chaque fois.

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Re : Battlefield Bad Company 2

Les nouveaux pilotes radeon beta dispos règlent les problèmes de loading pour les 5x et maintenant 4x.

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Re : Battlefield Bad Company 2

ce soir je peux, ma maman est okay